wtorek, 5 lipca 2016

Kilka słów o ....

Jeszcze się nie znamy ale mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni :) że będziesz zaglądać tu częściej ... i że będzie podobało Ci się to, co tu znajdziesz. 
Zapraszam Cię do mojego świata .... świata pełnego ręcznie tworzonej biżuterii o pasji, pasji którą odnajduję w sobie, każdego dnia :) Jestem przede wszystkim mamą na podwójnym etacie i żoną na trzecim. "Po godzinach" a czasem w przerwie na kawę - zazwyczaj zimną ;) zaszywam się  głęboko w szafie wyciągam sznurki i koraliki. Mam milion pomysłów na minutę z czego 999 999 jest do niczego a tylko jeden nadaje się do przemyślenia ;) Ktoś kiedyś powiedział, że "Największe bogactwo, to robienie tego, co kochasz." i ja mam to szczęście, że właśnie to mogę robić. Jestem istotą o wielu pasjach, część z nich dzielę z mężem ale czasem potrzebuję czasu tylko dla siebie i to właśnie daje mi sutasz. Jeśli tak jak ja kochasz piękno usiądź wygodnie, rozgość się ... to miejsce jest właśnie dla Ciebie <3 

Miłego dnia <3
Agnieszka

2 komentarze: